Mistä nettiosoitteesta löytäisin lasten kuvakirjoja ilmaiseksi luettavaksi? Onko kuvatietokirjoja netissä? Kiitos!

Kysytty

Mistä nettiosoitteesta löytäisin lasten kuvakirjoja ilmaiseksi luettavaksi? Onko kuvatietokirjoja netissä?
Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Makupalat.fi:n on koottu vapaasti luettavissa olevia lasten kuvakirjoja ja satukirjoja. Myös Sivupiirin täkyjen joukossa on e-kirjoina saatavilla olevia satukirjoja.

Makupalat.fi Sadut ja kuvakirjat

Kirjasammon Sivupiirin täkyjä