Otsikko
Mistä löytäisin kirjan tai kirjankuvan, jossa pieni tyttö seisoo selin laiturilla, nalle tai nukke kädessä. Meren ulapalla näkyy kaukana laiva, tyttö on…

Kysytty

Mistä löytäisin kirjan tai kirjankuvan, jossa pieni tyttö seisoo selin laiturilla, nalle tai nukke kädessä. Meren ulapalla näkyy kaukana laiva, tyttö on paljain jaloin pitkä paita päällä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasampo-palvelussa on mahdollisuus etsiä kirjoja kansikuvien perusteella.

Voit hakea teoksia kaikilla kannen kuvassa olevilla elementeillä, kannen kuvittajalla, kirjan kirjoittajalla, nimekkeellä ja vuosiluvulla.

Valitettavasti emme ole toistaiseksi tunnistaneet kyseistä kirjaa. Vastauksen kommentteihin saa jättää viestin, jos joku palvelua seuraava tuntee kuvaukseen sopivan kirjan.

Linkit:

Kansikuvahaku | Kirjasampo

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Ainut mikä tulee heti mieleen on Max Seeck: Loukko. Siinä on pieni tyttö takki päällä selin ja seisoo laiturilla

Terttu Tupalan Pappilan Maija merimaissa -kirjan kansikuvassa on tyttö, joka seisoon selin ja katsoo merelle. Mutta nukke ja laiva puuttuvat.