Minulle tuli ilmoitus varaamani kirjan saapumisesta: hillary mantel/susipalatsi (1. Osa sarjasta) . Kävin juuri oodin kirjastossa ja kirja ei ollut hyllyssä 76…

Kysytty

Hei,
Minulle tuli ilmoitus varaamani kirjan saapumisesta: hillary mantel/susipalatsi (1. Osa sarjasta) . Kävin juuri oodin kirjastossa ja kirja ei ollut hyllyssä 76, missä sen piti olla 22.9.asti. Voitte vain kuvitella pettymykseni, koska sain sarjan 2. osan pari päivää sitten. Olenko saanut väärän hyllynumeron? vai mitä on tapahtunut. Olisin mieluiten lukenut sarjan alusta alkaen. Äärimmäisen tylsää.

Vastaus

Vastattu

Valitettava tilanne, todellakin. Tällaista tapahtuu aina silloin tällöin ja on aika mahdotonta tietää miksi kirja ei ole päätynyt oikeaan paikkaan. Kannattaa aina kääntyä henkilökunnan puoleen jos varausta ei löydy. Sekään ei välttämättä auta kirjan löytymiseen heti, mutta ainakin voimme tehdä asiakkaalle uuden varauksen ja sijoittaa sen mahdollisessa varausjonossa kärkeen.