Otsikko
Olen muuttamassa väliaikaisesti. Varauksissani on kirjoja jotka olen pyytänyt toimittamaan Töölön kirjastoon. Koska oletan, että joku varauksistani vapautuu…

Kysytty

Olen muuttamassa väliaikaisesti. Varauksissani on kirjoja jotka olen pyytänyt toimittamaan Töölön kirjastoon. Koska oletan, että joku varauksistani vapautuu ollessani väliaikaisessa osoitteessa minkä lähellä on toinen sivukirjasto voinko siirtää varaukseni saapumaan sinne?

Vastaus

Vastattu

Voit muuttaa noutokirjastoa Helmetin omissa tiedoissa ennen kuin varauksesi on matkalla tai odottaa noutoa -tilassa. Kirjaudu Helmetiin kirjastokorttisi numerolla ja pin-koodilla, mene omiin tietoihin ja siellä kohtaan varaukset. Valitse pudotusvalikosta haluamasi noutokirjasto ja tallenna muutokset.

Ohje löytyy täältä https://luettelo.helmet.fi/screens/e_help_fin.html#varaustenmuuttaminen