Minulla on lainassa Univerbin kielikurssi Suomi-Viro. Onko teillä muuta materiaalia Viron kielen alkeiden opiskeluun? Tuoss Univerbin kielikurssissa ei esim…

Kysytty

hei! minulla on lainassa Univerbin kielikurssi Suomi-Viro. Onko teillä muuta materiaalia Viron kielen alkeiden opiskeluun? Tuoss Univerbin kielikurssissa ei esim. ole sitä, miten perusverbit taipuvat tai substantiiveista kuin muutamasta esimerkki, miten taipuu ja haluaisin astetta syvällisemmin perehtyä kieleen, koska nyt olen opetellut ns. fraasit.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMetissä hakusanoilla eesti** viro** kielikurssit löytyy vajaat parikymmentä osumaa, joissa on mukana myös alkeis- ja peruskursseja eri formaateissa. Toivottavasti joku niistä sopii sinulle.

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/?searchtype=X&searcharg=eesti**+viro…