Hyvä Espoon Sellossa oleva venäjänkielinen kirjasto Tarjoan - ehdotan seuraavaa : Minulla on kirjoja, levyjä, cd - levyjen kansio , artikkeleita - aineistoja…

Kysytty

Hyvä Espoon Sellossa oleva venäjänkielinen kirjasto

Tarjoan - ehdotan seuraavaa :

Minulla on kirjoja, levyjä, cd - levyjen kansio , artikkeleita - aineistoja kertoen laulaja , laulujen tekijä ja filmiensä tuottaja - taiteilija

Alla Pugaschevasta kokonainen materiaali aineisto -

myös HVS - kasetteja hänen konserteistaan -

Kaikki tämä antaisin pois - sinne teille käyttöön -
Itse en halua enää säilyttää - oletteko kiinnostuneet ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kiitos anteliaasta tarjouksestanne.

Kaikkia kokoelmaan kuuluvia osia emme varmaan voi ottaa käyttömme, koska esim. videoaineisto tarvitsee lainausluvan, joka yleensä liittyy tiettyyn kappaleeseen videota.

Voit kuitenkin tuoda aineiston katsottavaksi, jos saamme jakaa "ylimääräiset" kierrätykseen.