Löytyykö Suomesta Fassfinderin elokuvaa Querelle dvd kirjastoista? Fassbinderin muita leffoja kyllä löytyy.

Kysytty

Löytyykö Suomesta Fassfinderin elokuvaa Querelle dvd kirjastoista? Fassbinderin muita leffoja kyllä löytyy.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti suomalaisista kirjastoista ei löydy 1982 valmistunutta Rainer Werner Fassbinderin ohjaamaa elokuvaa Querelle. Kirjastot voivat ostaa kokoelmiinsa vain sellaisia elokuvia, joille myyjä on hankkinut tekijänoikeuslain määräämän, maksullisen lainausoikeuden.