Löytyykö mistään DVD-ä Teemalta taannoin tullutta Les Miserables -sarjaa? (pääosissa mm. Gerard Depardieu ja John Malkovich)

Kysytty

Löytyykö mistään DVD-ä Teemalta taannoin tullutta Les Miserables -sarjaa? (pääosissa mm. Gerard Depardieu ja John Malkovich)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet kirjaston kokoelmissa on Josée Dayanin ohjaama minisarja Les Miserablés, suomeksi Kurjat. Sen pääosissa ovat juuri Depardieu ja Malkovich. Ks. http://www.helmet.fi/search~S9*fin?/Xmiserables&searchscope=9&m=g&l=&b=…