Tiedustelisin, onko Helsingin kaupunginkirjaston valikoimiin tulossa Anu Rinkisen kirjoittamaa, tänä vuonna ilmestynyttä Mondo Matkaopas Roomaa?

Kysytty

Tiedustelisin, onko Helsingin kaupunginkirjaston valikoimiin tulossa Anu Rinkisen kirjoittamaa, tänä vuonna ilmestynyttä Mondo Matkaopas Roomaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On tulossa, kirja on tilattu ja tulee kirjastoihin lähiviikkoina. Voit seurata tilannetta Helmet-verkkokirjaston kautta:
www.helmet.fi