Otsikko
Haluaisin tulla lainaamaan kirjoja jotka kertovat ufoista, humanoideista ja yliluonnollisesta elämästä jne. Minkä nimiset kirjailijat ovat kirjoittaneet…

Kysytty

Haluaisin tulla lainaamaan kirjoja jotka kertovat ufoista, humanoideista ja yliluonnollisesta elämästä jne.
Minkä nimiset kirjailijat ovat kirjoittaneet sellaisia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa ufokirjat löytyvät enimmäkseen luokasta 15.7, esimerkiksi Erich von Däniken: Jälkiä avaruudesta (1998), Björn Borg: Tosiasioita ufoilmiöistä (2001) ja Tapani Kuningas: 100 ufoa Suomessa (1994) sekä vuosittain ilmestyvä Uforaportti. Myös luokista 52.2 (Maailmankaikkeus, tähdet, tähtijärjestelmät) ja 52.21 (Aurinkokunta) löytyy kirjallisuutta maan ulkopuolisesta elämästä, esim. Heather Couper: Finns det någon därute? (1999).
Aineistotietokantoja voit selata internetissä osoitteessa http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=form2&sesid=1012307165
tai tulla paikan päälle kirjastoon.