Etsin suomennosta Erich von Danikenin 70-luvulla kirjoittamasta kirjasta nimeltä Chariots of the God), mutta en ole löytänyt koko kirjaa edes englanniksi…

Kysytty

Etsin suomennosta Erich von Danikenin 70-luvulla kirjoittamasta kirjasta nimeltä Chariots of the God), mutta en ole löytänyt koko kirjaa edes englanniksi kirjastojen hakupalveluista. Onko niin, ettei kirjaa ole edes koskaan suomennettu? Ja miten saan siitä varmuuden?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erich von Dänikenin teos Erinnerungen an die Zukunft on englanniksi käännettynä saanut nimeksi Chariots of the Gods. Taisto Niemisen suomennos on puolestaan nimeltään Vieraita avaruudesta - menneisyyden ratkaisemattomia arvoituksia. Tiedonlähteenä tämän tidon haussa on ollut Fennica cd-rom (Suomen kansallisbibliografia) ja Kongressin kirjaston aineistotietokanta http://lcweb.loc.gov/catalog/ .