Yritän selvittää, mikä mahtaisi olla Erik von Dänikenin kirjan "Chariots of the Gods?" suomenkielinen nimi. (Olisin todella kiitollinen avusta, koska en ole…

Kysytty

Yritän selvittää, mikä mahtaisi olla Erik von Dänikenin kirjan "Chariots of the Gods?" suomenkielinen nimi. (Olisin todella kiitollinen avusta, koska en ole Suomessa eli en voi käväistä kirjastossa tarkistamassa asiaa.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erich von Dänikenin kirja 'Chariots of the Gods' on ilmestynyt suomeksi nimellä 'Vieraita avaruudesta'.