Minulla on kirjastokortti, mutta en muista tunnuslukua, pin-koodia. Kortti on vanha, joten en edes muista mikä sähköpostiosoite sinne on ilmoitettu. Miten saan…

Kysytty

Minulla on kirjastokortti, mutta en muista tunnuslukua, pin-koodia. Kortti on vanha, joten en edes muista mikä sähköpostiosoite sinne on ilmoitettu. Miten saan siis lainattua e-kirjoja tai tarkistamaan tietojani?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen unohtuneen tunnusluvun tilalle saat uuden käymällä jossakin Helmet-kirjastossa. Ota mukaan kirjastokorttisi ja henkilötodistus.

Jos meillä on tiedossa sähköpostiosoitteesi, voit saada uuden tunnusluvun myös tunnusluvun palautustoiminnolla. En kuitenkaan löytänyt nimelläsi kirjastokorttia lainkaan. Olisiko edellisestä kirjastonkäytöstäsi jo niin kauan aikaa, että korttisi ei enää ole voimassa? Tai onko sukunimesi vaihtunut? Näissä tapauksissa saat uuden kortin tai voit tulla päivittämään tietosi kirjastossa. Ota henkilötodistus mukaan.

Tietoa kirjastokortista:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Kirjastokortti_j…