Otsikko
Minulla on kaksi varausta, jotka olen tehnyt 28.9.2020. Ihmettelen kun olen sijalla 19 eikö jono liiku ollenkaan. Tai eiväkö lainaajat palauta kirjoja.

Kysytty

Hei!

Minulla on kaksi varausta, jotka olen tehnyt 28.9.2020. Ihmettelen kun olen sijalla 19 eikö jono liiku ollenkaan. Tai eiväkö lainaajat palauta kirjoja.

Vastaus

Vastattu

Otatko yhteyttä suoraan Keravan kirjastoon. Keravan kirjasto ei vastaa tässä palvelussa, ja meidän muiden ei ole mahdollista selvittää asiaa. Yhteystiedot löytyvät alta:

https://www.kerava.fi/yhteystiedot/palveluiden-j%C3%A4rjest%C3%A4j%C3%A…