Mikä on englanninkielen sanan sequencing oikea suomennos? Sekvensointi, sekvenointi vai joku muu?

Kysytty

Hei
Mikä on englanninkielen sanan sequencing oikea suomennos? Sekvensointi, sekvenointi vai joku muu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

NetMot-sanakirjaston englannin kielen tekniikan ja kaupan sanakirjan mukaan sequencing suomennetaan sanalla sekvensointi.