Mietin kaverini kanssa, että voiko kuka tahansa lahjoittaa kirjastolle uusia kirjoja, joita ei itse tarvitse? Meillä olisi paljon tietokirjoja, joita tuskin…

Kysytty

Mietin kaverini kanssa, että voiko kuka tahansa lahjoittaa kirjastolle uusia kirjoja, joita ei itse tarvitse? Meillä olisi paljon tietokirjoja, joita tuskin olemme edes selailleet (heräteostoja!).
Ne ovat kuitenkin sen verran arvokkaita, ettei viitsisi kirpputorillekaan viedä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjasto ottaa ilomielin lahjoituksia vastaan. Lahjakirjoihin sovellamme yleisiä kirjavalintaperiaatteitamme.
Tilanahtaus ja ennestään kokoelmissa olevien kirjojen lukumäärä vaikuttavat myös siihen, otammeko
kirjan kokoelmiimme.