Onko mahdollista saada Espoon kirjastojen kautta elektronisia kirjoja käyttöönsä? Siis ladata kirja lainaksi omalle koneelleen ja lukea sisältö esim. www…

Kysytty

Onko mahdollista saada Espoon kirjastojen kautta elektronisia kirjoja käyttöönsä? Siis ladata kirja lainaksi omalle koneelleen ja lukea sisältö esim. www.ellibs.com tarjoamia kirjoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Elektronisia kirjoja ei voi vielä saada pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista. Vastikään on kuitenkin tehty sopimus elektronisten kirjojen lainaamisesta lähitulevaisuudessa HelMet-kirjastoissa, joten asiaa kannattaa tiedustella lähikirjastosta jonkin ajan kuluttua. Elektroniset kirjat tulevat olemaan HelMet- kirjastoissa lähinä opiskelijoiden tarvitsemaa kurssikirja-aineistoa. Tarkkaa ajankohtaa aineiston saapumiselle kirjastoon ei ole tiedossa.