Kenen kuuluu vaihtaa paristot kirjaston (lasten) kirjoihin, joista kuuluu ääniä, kirjaston vai asiakkaan? Hain yhden lainaan, eikä siitä ole kuulunut lainkaan…

Kysytty

Hei. Kenen kuuluu vaihtaa paristot kirjaston (lasten) kirjoihin, joista kuuluu ääniä, kirjaston vai asiakkaan? Hain yhden lainaan, eikä siitä ole kuulunut lainkaan ääniä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

kirjasto huolehtii vanhojen paristojen kierrätyksestä ja uusien hankinnasta. Koska kuvatut ääniä päästävät kirjat ovat kovassa käytössä, käy tosiaan välillä niin, että asiakasa saa "hiljaisen" kirjan.