Kysyn Merri Vikin Lotta-sarjasta. Missä kirjassa/kirjoissa Lotta ja Giggi harrastavat ankarasti käsitöitä? Muistaakseni virkkausta. Muistan, että erityisesti…

Kysytty

Kysyn Merri Vikin Lotta-sarjasta. Missä kirjassa/kirjoissa Lotta ja Giggi harrastavat ankarasti käsitöitä? Muistaakseni virkkausta. Muistan, että erityisesti yhden kirjan aiheena oli tuo käsitöihin hurahtaminen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Merri Vikin Lotta-sarjan Mikä valssi, Lotta! -kirjassa Lotta ja Giggi tekevät joululahjoja ja virkkaavat ruusuja torkkupeittoon.
Onpa ruusuista, Lotta -kirjassa Lotta ompelee ystävälleen Giggille vaaleanpunaisesta plyysistä maskottikoiran.