Onko mahdollista "varata" kirjaa joka mahdollisesti joskus tulee poistoihin?

Kysytty

Onko mahdollista "varata" kirjaa joka mahdollisesti joskus tulee poistoihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei ole. Kirjastoilla ei ole käytössään sellaista listaa / järjestelmää jonne voisi ilmoittautua jonottamaan mahdollisesti joskus poistettavia kirjoja.