Voiko Teiltä ostaa omaksi vanhoja kirjoja, jotka löytyvät listalta: 1)Erho, Kaarlo Insinööri Raikon testamentti vuodelta 1949 2)Karlsson, Erik Mitä nyt tehdään…

Kysytty

Voiko Teiltä ostaa omaksi vanhoja kirjoja, jotka löytyvät listalta:
1)Erho, Kaarlo Insinööri Raikon testamentti vuodelta 1949
2)Karlsson, Erik Mitä nyt tehdään, Janhunen? vuodelta 1948
Puuttuisi omasta kokoelmastani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseiset kirjat löytyvät Turun kaupunginkirjaston varastosta, jonne ne on varastoitu, koska ne on haluttu säilyttää kirjaston kokoelmissa, joten emme voi myydä niitä. Poistamme jatkuvasti aineistoa, jota myydään asiakkaille, mutta asiakkaat eivät voi varata haluamaansa teosta. Antikvariaateista kannattaa
tietysti myös kysellä.