Voinko ostaa Haagan kirjastosta "Harry Potter ja puoliverinen prinssi" kirjan?

Kysytty

Voinko ostaa Haagan kirjastosta "Harry Potter ja puoliverinen prinssi" kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa yksittäisistä myyntiin tulevista poistokirjoista ei ole mahdollista saada. Kirjastot myyvät vain kokoelmistaan poistettua aineistoa. Kirjastojen kokoelmista poistetaan kirjoja huonon kunnon, sisällön vanhenemisen ja vähäisen lainauskierron vuoksi. Mitään systemaattista ilmoittelua myytävistä poistokirjoista ole. Kirjoja tulee kirjastojen poistomyyntin jatkuvasti eikä niitä ole mahdollista varata etukäteen.

Vanhoja kirjoja voi etsiä myös antikvariaateista.