Kysyisin olisiko mahdollista lahjoittaa kirjastoon käytettyjä kirjoja? Muutan kohta ja haluaisin antaa pois kirjat, joita en aio enää lukea.

Kysytty

Kysyisin olisiko mahdollista lahjoittaa kirjastoon käytettyjä kirjoja? Muutan kohta ja haluaisin antaa pois kirjat, joita en aio enää lukea.

Vastaus

Vastattu

Varsinkin isoihin kirjastoihin voi tarjota hyväkuntoisia kirjojaan. Suosittelemme olemaan etukäteen yhteydessä esim. puhelimitse siihen kirjastoon johon suunnittelee vievänsä kirjoja. Jos lahjakirjojen määrä on pieni, ne voi myös jättää monissa kirjastoissa oleviin kierrätyshyllyyn.

Linkin takaa löytyy kirjaston nettisivut, valitsemalla kohdasta KIRJASTOT löytyy sen kirjaston yhteystiedot, johon haluaa lahjoittaa.

https://www.helmet.fi/fi-FI