Otsikko
Mistä pääkaupunkiseudun kirjastosta löytäisin The Beatles-yhtyeen cd:n jonka nimi on The Beatles. Etsin McCartneyn kappaletta Blackbird, sen pitäisi olle…

Kysytty

Mistä pääkaupunkiseudun kirjastosta löytäisin The Beatles-yhtyeen cd:n jonka nimi on The Beatles. Etsin McCartneyn kappaletta Blackbird, sen pitäisi olle mainitulla levyllä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimäsi kappale ”Blackbird” on ainakin kahdella Beatlesin CD:llä. Toinen levy on mainitsemasi Beatles ja toinen Anthology 3.

Levyt ovat aika kysyttyjä, tarkista saatavuus aineistotietokanta Plussasta http://www.libplussa.fi/ .

Voit hakea levyjä kappaleen nimen mukaan. Jos haet pikahaulla ”Blackbird” tulee viitteitä paljon, ja siksi hakua kannattaa tarkentaa. Valitse monipuolinen haku ja kirjoita esittäjän nimeksi Beatles. Tarkenna hakua kappaleen nimellä Blackbird. Lisäksi sinun kannattaa rajata hakua myös materiaalin (cd-levy) mukaan.

Hakutuloksena saat listan cd-levyjä. Klikkaamalla saatavuustietoja näet missä kirjastoissa levy on paikalla. Soita siihen kirjastoon, jossa hakemasi levy on hyllyssä. Voit varata levyn tai pyytää lähettämään omaa kirjastoosi. Jos levy on pikalaina, sitä ei seutulainata, eli ei lähetetä kaupungista toiseen.