Milloin tämä kirja on saatavilla kirjastosta: Jill Bolte Taylor, Elämäni oivallus – Kuinka toivuin aivohalvauksesta Suomentanut Riikka Toivanen / Noin 200…

Kysytty

Milloin tämä kirja on saatavilla kirjastosta:

Jill Bolte Taylor, Elämäni oivallus – Kuinka toivuin aivohalvauksesta

Suomentanut Riikka Toivanen / Noin 200 sivua / 128 x 185 mm / Alkuteos My Stroke of Insight. A Brain Scientist’s Personal Journey / 59.55

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teosta on valittu pääkaupunkiseudun kirjastoihin yhteensä 29 nidettä, mm. Vantaalle neljä kappaletta. Niteet eivät ole vielä saapuneet eri kaupunginkirjastojen hankinta- ja luettelointiosastoille.

Tarkempaa ajankohtaa sille, milloin kirjat ovat saatavissa on vaikeaa arvioida. Kirjat tulevat meille kirjanvälittäjän kautta, ja ennen kuin niteet ovat lainattavissa, ne luetteloidaan, viivakooditetaan ja muovitetaan. Niteisiin voi tehdä HelMet-verkkokirjastossa varauksen siinä vaiheessa, kun yksikin nide näkyy verkkokirjastossa statuksella "KÄSITTELYSSÄ". Kannattaa siis tarkkailla kirjan saatavuutta HelMet-verkkokirjastosta.