Sinivalkopurjeet-lehti on kreikansuomalaisten informatiivinen lehti ja ilmestyy kerran vuodessa ja olen toinen sen toimittajista. Lähetämme lehteä myös…

Kysytty

Sinivalkopurjeet-lehti on kreikansuomalaisten informatiivinen lehti ja ilmestyy kerran vuodessa ja olen toinen sen toimittajista. Lähetämme lehteä myös Suomeen Kreikan ystäville. Lehti on ilmainen.
Nyt haluaisimme lähettää Sinivalkopurjeet Suomen kaupunkien/kuntien pääkirjastoihin yleiseen lukuun. Mistä saisin osoitelistan? Mihin lehti kannattaisi lähettää, jotta se tulisi yleisön käyttöön? Emme voi lähettää sitä kaikkiin Suomen kirjastoihin postituskustannuksien vuoksi. Ajatuksena oli, että lähettäisimme sen noin 40 kirjastoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot.fi-sivustosta löytyvät kaikkien kaupungin- ja kunnankirjastojen yhteystiedot, osasta Kirjastot, aakkosellinen lista keskipalstalla, http://www.kirjastot.fi/fi-FI/kirjastot/ . Koska joudutte rajaamaan kirjastojen lukumäärää, kannattaisi ehkä valita maakuntakirjastot, http://www.kirjastot.fi/fi-FI/kirjastoala/maakuntakirjastot/ , sekä lisäksi muita vaikkapa suurimpien kaupunkien kirjastoja. Teidän kannattaa ehkä tiedustella kirjastoista ensin, mitkä niistä olisivat halukkaita laittamaan lehden esille asiakkaiden luettavaksi.