Löytyykö / onko lainattavissa verkon kautta suomenkielisiä äänikirjoja mp3 muodossa? Huomasin, että englannin- ja ruotsinkielisiä äänikirjoja on saatavilla mp3…

Kysytty

Löytyykö / onko lainattavissa verkon kautta suomenkielisiä äänikirjoja mp3 muodossa? Huomasin, että englannin- ja ruotsinkielisiä äänikirjoja on saatavilla mp3 muodossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti ei vielä. Suomenkielinen e-aineisto tulee meille Ellibsiltä eikä heillä ole ainakaan vielä ladattavia äänikirjoja valikoimissaan.

Suomessa tekijänoikeusasiat ovat vielä pitkälti selvityksessä e-aineiston kirjastokäytön osalta.