Löytyykö fantasiakirjoja, jotka olisivat kuunneltavassa muodossa ja jos löytyy, niin minkälaisia ( ei kovin paksuja ), kiitos tiedosta.

Kysytty

Löytyykö fantasiakirjoja, jotka olisivat kuunneltavassa muodossa ja jos löytyy, niin minkälaisia ( ei kovin paksuja ), kiitos tiedosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä löytyy. Tässä muutamia Helmet-kirjastojen (www.helmet.fi) uusimpia cd-levyiltä kuunneltavia:
- Pieni iso koodinmurtaja / käsikirjoitus Tapio Ranta-aho ; musiikki Joonas Almila
- Narnian viimeinen taistelu / C.S Lewis
- Velho ja leijona / C. S. Lewis
- Harry Potter ja Azkabanin vanki / J. K. Rowling
- Taru sormusten herrasta. 1, 2 ja 3 / J. R. R. Tolkien
- Artemis Fowl : tehtävä pohjoisessa / Eoin Colfer

Monet fantasiakirjat ovat aika paksuja, esim. Harry Potterit ja Taru sormusten herrasta. Lyhimpiä ylläolevista ovat Pieni iso koodinmurtaja (1 cd-levy) ja Narnian viimeinen taistelu (2 cd-levyä).

Saat luettelon Helmet-kirjastojen kuunneltavasta fantasiakirjallisuudesta valitsemalla hausta sanahaun ja kirjoittamalla tyhjään ruutuun fantasiakirjallisuus äänikirjat. Voit myös halutessasi rajata haun esim. cd-levyihin tai kasetteihin tai tietynkielisiin äänikirjoihin. Ruotsinkielistä aineistoa haetaan ruotsinkielisillä sanoilla fantasylitteratur talböcker.