Olisin kiinnostunut lainaamaan äänikirjoja cd:llä. Onko olemassa tietokantaa josta voisin selata kaikkia lainattavissa olevia äänikirjoja pääkaupunkiseudulta?…

Kysytty

Olisin kiinnostunut lainaamaan äänikirjoja cd:llä. Onko olemassa tietokantaa josta voisin selata kaikkia lainattavissa olevia äänikirjoja pääkaupunkiseudulta? Muutoin äänikirjojen etsiminen on aika työlästä jos ne joutuu kelaamaan kirjojen seasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat luettelon Helmet-kirjastojen kaikista äänikirjoista kirjoittamalla ensimmmäiseen hakuruutuun ** ja valitsemalla oikealla olevasta alasvetovalikosta äänikirjat. Voit rajata hakuasi esimerkiksi kielen tai materiaalin (kasetti vai cd) mukaan.

Kirjoittamalla hakuruutuun "kaunokirjallisuus" + äänikirjat-valinta saat vain kaunokirjallisuuden. Haku "kaunokirjallisuus and not lastenkirjallisuus" + äänikirjat-valinta pudottaa lastenkirjat pois hakutulosten joukosta. Voit kirjoittaa myös jonkun tietyn kirjailijan ja valita äänikirjat, jolloin näet ne kirjat, jotka häneltä on saatavina äänikirjoina.