Otsikko
Löytyykö mistään ranskankielisiä sanoja laululle Romanssi (Katariina ja Munkkiniemen kreivi) Freddy Birset on sen laulanut ranskaksi ja nyt haluaisin tietää…

Kysytty

Hei

Löytyykö mistään ranskankielisiä sanoja laululle Romanssi (Katariina ja Munkkiniemen kreivi) Freddy Birset on sen laulanut ranskaksi ja nyt haluaisin tietää löytyykö mistään sanoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt tälle laululle ranskankielisiä sanoja mistään. Voit tietysti yrittää kirjoittaa sanat kuuntelemalla laulua. Kyseinen CD-levy on Kouvolan pääkirjastossa. Toinen mahdollisuus on ottaa yhteyttä Freddy Birsetiin http://www.freddybirset.com/ ja selvittää häneltä suoraan josko voisit saada laulun sanat sitä kautta.

0 ääntä

Kommentit

Minulla on tuo cd. Sain sen sukulaiseltani. En minäkään ole ennen kuullut Romanssia ranskaksi.