Löytyykö mistä Suomen kirjastosta kiinankielisiä kirjoja tai lehtiä?

Kysytty

Löytyykö mistä Suomen kirjastosta kiinankielisiä kirjoja tai lehtiä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Kaupunginkirjaston pääkirjastoon (Pasilassa) tulee kiinankielinen sanomalehti "Europe journal".
Lehteä ei lainata kotiin, säilytetään kolmen kuukauden ajan.
Kirjoja on sekä Helsingissä että Espoossa pääkirjastoissa.