Otsikko
Löytyykö Espoo-Helsinki-kirjastoista kirjoja: 1. Hayter, A.J.:Probability and Statistics for Engineers and Scientists, Duxbury, 2002. 2. Bridge, Simon & O…

Kysytty

Löytyykö Espoo-Helsinki-kirjastoista kirjoja:
1. Hayter, A.J.:Probability and Statistics for Engineers and Scientists, Duxbury, 2002.
2. Bridge, Simon & O'Neill, Ken & C romie, Stan. (2003). Understanding Enterprise: entrepreneurship and small business. Second Edition. Palgrave Macmillan: New York.
3. Shane, Scott. (2003). A general theory of enterpreneurship. The individual opportunity.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yhtäkään näistä kolmesta ei löydy pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista. Kaikki teokset löytyvät maamme korkakoulukirjastoista, kaksi ensin mainittua teosta (Hayterin ja Bridgen teokset) voi saada kaukolainatuksi oman lähikirjaston kautta. Bridgen teos Understanding Enterprise löytyy tosin vain uudempana, kolmantena painoksena kirjastoissa, kysyttyä toista painosta ei löydy. Kolmas teos ( Shane, Scott : A general theory of entrepreneurship) löytyy myös Helsingin yliopiston kirjastossa, joten sitä ei kaukolainata pääkaupunkiseudulla.