Otsikko
Löytyiskö Eino Sipposen nuotteja Muisteloissa valssista.Ostopuolella olisin omaan käyttöön

Kysytty

Löytyiskö Eino Sipposen nuotteja Muisteloissa valssista.Ostopuolella olisin omaan käyttöön

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muisteloissa-valssi näyttää sisältyvän nuottikokoelmaan Eino Sipposen sävelmistöä : tangot, valssit, laulut, humpat, jenkat [1] (1975). Kokoelma näyttäisi löytyvän ainakin Tampeeen ja Jyväskylän kirjastoista. Nuotin voi tilata kaukolainaksi oman kirjaston kautta.

Omaksi hankkiminen voi olla hankalaa, kun on kyse melko kauan sitten julkaistusta omakustanteesta. Sipposen nuottisarjan muita osia on ollut myynnissä Tori.fi:ssä ainakin syksyllä 2022.

Saatavuustieto Piki-verkkokirjastossa.