Tietoja Maiju Lassilan elämästä ja teoksista ja kirja arvosteluja yms. Kiitos! Tietoja portfoliota varten.

Kysytty

Tietoja Maiju Lassilan elämästä ja teoksista ja kirja arvosteluja yms. Kiitos! Tietoja portfoliota varten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Maiju Lassilasta, joka tunnetaan myös nimellä Algot Untola, löydät lyhyet, tiivistetyt tiedot lähes kaikista suomen kirjallisuudenhistoriaa käsittelevistä teoksista. Netistä löytyy kattavat Maiju Lassila -sivustot, joilla on myös kattava lähdeluettelo hänestä kirjoitetuista teoksista ja artikkeleista, osoitteesta:
http://www.tohmajarvi.fi/lassila/index.htm