Mistä löytäisin tietoa Oskar Reposen kirjoittamasta kirjasta nimeltä Kuolleista herättäjä?

Kysytty

Mistä löytäisin tietoa Oskar Reposen kirjoittamasta kirjasta nimeltä Kuolleista herättäjä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuosta nimenomaisesta teoksesta voi löytyä tietoja lehdestä Kirjallisuusarvosteluja B-osa joko vuodelta 1985 tai 1986.
Oskar Reponen oli syntynyt Viipurissa 14.8.1928, hän oli paitsi kirjailija, myös voimistelunopettaja ja lehtimies. Internetistä hänestä löytyy tietoja osoitteesta http://www.helsinginsanomat.fi/uutisarkisto/19971229/vapa/971229va02.ht…
Googlesta kannattaa katsoa muitakin viitteitä nettisivuihin.