Löytyykö nuottia kappaleeseen 1.Savojärvi valssi 2.Kauneimmat kiitokset Terv

Kysytty

löytyykö nuottia kappaleeseen
1.Savojärvi valssi
2.Kauneimmat kiitokset
Terv

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää siltä, että Savojärvivalssia (säv. Hilja Harinen, san. Antti Maanpää) ei ole julkaistu nuottina.

Kauneimmat kiitokset (säv. Ilpo Mäkelä, san. Jorma Ylismäki) on julkaistu nuottikokoelmassa 40 kotimaista (Scandia, 1981) sekä Mäkelän omakustanteessa (julk. I. Mäkelä, 1982). Ensin mainittua on saatavissa ainakin kansallisesta varastokirjastosta ja Lieksan kirjastosta. Mäkelän omaa julkaisu on puolestaan Tampereen kaupunginkirjaston kokoelmissa.

Saatavuus: Varastokirjasto   Lieksa   Tampere

Nuotin voi tilata kaukolainaksi oman kirjaston välityksellä.