Löytyisikö nuotteja Syke -orkesterin kappaleisiin: Kahden, Saanhan sut jäämään ja Tulimeri? Entä Katri Helenan Sydäntango? Vielä kysyisin nuotteja Maarit…

Kysytty

Hei, löytyisikö nuotteja Syke -orkesterin kappaleisiin: Kahden, Saanhan sut jäämään ja Tulimeri? Entä Katri Helenan Sydäntango? Vielä kysyisin nuotteja Maarit Peltoniemen kappaleisiin: Satujen saari ja Kaksi yksinäistä. Ja viimeinen kysymys: Kotikoivu?
Kiitos. :)

Vastaus

Vastattu

Kysytyistä kappaleista on nuottina julkaistu varmuudella vain yksi: Jukka Kuoppamäen säveltämä ja Katri Helenan esittämä Sydäntango löytyy ainakin kolmesta Katri Helenan nuottikokoelmasta: Tähtenä taivaalla (2003); Parhaat (1993); Anna mulle tähtitaivas (1992). Näitä on saatavissa Eepos-kirjastoista.

Erik Lindströmin säveltämän ja Keijo Markon esittämän Kotikoivun nuotit löytyvät teoksesta Humppa USA, jota on ainakin Rovaniemen ja Tampereen kirjastoissa. https://finna.fi/Record/piki.137886#componentparts
Mutta on olemassa toinenkin Kotikoivu, joka on Vesa Alaren säveltämä ja esittämä. Sitä ei ole julkaistu nuottina.