Löytyisikö kaukolainaan jostakin Betonirakenteiden mitoitustehtäviä ratkaisuineen, BY 204. Olisiko mahdollista saada vastaus jo torstain aikana. mari

Kysytty

Hei

Löytyisikö kaukolainaan jostakin Betonirakenteiden mitoitustehtäviä ratkaisuineen, BY 204.
Olisiko mahdollista saada vastaus jo torstain aikana.

mari

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Kyseinen kirja löytyy useammastakin kirjastosta, joten sen saa
kyllä kaukolainaan. Kaukolainapyynnön voit tehdä kotisivuillamme:
http://www.kyyti.fi/lomakkeet/kaukolainalomake tai ottamalla yhteyttä kaukopalveluumme numeroon 020 615 8279 tai sähköpostitse kaukopalvelu@kouvola.fi.

Kiireellisissä asioissa kannattaa usein olla yhteydessä suoraan kirjastoon, sillä tämän palvelun kautta vastaamisessa saattaa olla pieni viive.