Otsikko
Etsin tätä kirjaa tuolta Kangasalan kirjaston Pikistä, mutta siellä ei sitä ole. Voitko selvittää onko tämä kirja saatavissa jostain suomen kirjastosta…

Kysytty

Etsin tätä kirjaa tuolta Kangasalan kirjaston Pikistä, mutta siellä ei sitä ole. Voitko selvittää onko tämä kirja saatavissa jostain suomen kirjastosta kaukolainaksi ja miten tuo kaukolaina tehdään?

Teoksen nimi: Professional SQL Server 2000 Data Warehousing with Analysis Services

Useita kirjoittajia ja ISBN 1861006507 (tuon löydin suomalaisen kirjakaupan nettisivuilta ehkä se on sama jota te käyttätte)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisista kirjastoista kirjaa ei näytä löytyvän Linnea-haun (näkyvät suomalaisten yliopistokirjastojen kokoelmat) ja Frank-haun (suomalaisten maakuntakirjastojen kokoelmat) perusteella. Suomalaisesta kirjakaupastahan sen voisi saada. Hinta on kyllä korkea: 90,30 euroa.

Kaukolainaksi kirjan voisi saada Ruotsista. Se kuuluu kahden yliopistokirjaston kokoelmiin (Blekinge tekniska högskola ja Mittuniversitet, Biblioteket i Östersund). Kaukolainat ovat kirjastojen välisiä: kysy lähikirjastostasi tarkempia tietoja. Tässä yleistietoa Kangasalan kunnankirjaston kaukolainauksesta:

Sellaista aineistoa, jota ei ole Kangasalan kunnankirjastossa, voidaan välittää muista kirjastoista. Kaukopalvelussa noudatetaan valtakunnallisia yleisohjeita, lainan antaneen kirjaston ehtoja sekä sen määräämiä maksuja. Palvelu on maksullista. Käyttäjällä on oltava PIKI-yhteisjärjestelmän kirjastokortti.

Ilmoittamassasi ISBN-numerossa oli virhe. Oikea numero on