Kivijärven kirjassa "100 kysymystä naisesta ja seksistä" mainitaan, että seksileluista on olemassa kirjoja, joita löytyy seksikaupoista. Ottaisin ko. teoksen…

Kysytty

Kivijärven kirjassa "100 kysymystä naisesta ja seksistä" mainitaan, että seksileluista on olemassa kirjoja, joita löytyy seksikaupoista. Ottaisin ko. teoksen myyntiin, mutta en ole tällaiseen opukseen törmännyt suomenkielellä yhteenkään. Myöskään Frank-haulla en löytänyt yhtään suomeksi enkä englanniksi. Onko tällaista teosta edes suomeksi/ruotsiksi olemassa? Englanniksi olen löytänyt yhden.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjaston kokoelmissa on yksi teos, joka käsittelee seksivälineitä ja -leluja. Se on Leena Rosenbergin Suuri seksivälineopas, vuodelta 2000, julkaisija Sin City. Tästä teoksesta on nyt tullut uusi painos, ja sitä voi tilata kustantajan sivuilta http://www.sincity.fi/etusivu.html.
Sieltä voi kysyä myös muista alan julkaisuista.