Otsikko
Löytäisittekö kirjan, josta on tehty myös kuunnelma, jossa leijona asuu puussa. Muistaakseni se ei uskaltanut laskeutua alas. Kuunnelmassa oli mukana pieni…

Kysytty

Hei! Löytäisittekö kirjan, josta on tehty myös kuunnelma, jossa leijona asuu puussa. Muistaakseni se ei uskaltanut laskeutua alas. Kuunnelmassa oli mukana pieni poika, jonka kanssa leijonalla oli keskusteluyhteys. Tämän kuunnelman kuuntelin pienen poikani kanssa, ja vuosi oli varmaankin 1985. Yritin löytää kirjaa Joensuun kirjastosta lasten osastolta, mutta se oli poistunut huonon kuntonsa takia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei muistanut tällaista kirjaa ja/tai kuunnelmaa. Muistaisiko joku palvelun käyttäjistä sen? Tietoja kirjasta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.