Varaamani kirja hitler stalin ja stalingrad kirja ollut jo varaustilassa piiiiitkän piiiitkän aikaa kysyin jo kirjastossa virkailijalta em.kirjan saantia…

Kysytty

varaamani kirja hitler stalin ja stalingrad kirja ollut jo varaustilassa piiiiitkän piiiitkän aikaa kysyin jo kirjastossa virkailijalta em.kirjan saantia,mutta eipä tuo muuksi ole muuttunut,kyseistä kirjaa on useita kappaleita eripuolella helsinkiä,katsonkin että taidan olla jo siinä kunnossa ennenkuin kyseisen kirjan saan,että en ole enää kykynevä sitä lukemaan niin kauan tässä asiassa tuntuu menevän! kiittäen kuitenkin vaivannäöstä ajattelin vaan,että meneehän kaikki jonossa sääntöjen mukaan

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muutos edelliseen vastaukseen:

Katsoin varaustasi vielä uudelleen lainaajatietojesi eikä kirjan tietojen kautta kuten äsken, ja kävi ilmi, että varauksesi kohdalla on merkintä, että et tahdo sitä ennen 28.7.2013. Toisessakin varauksessasi on "ei tarvita ennen" -päivämäärä. Näyttää siis siltä, että olet itse jossakin vaiheessa lukinnut varaukset, koska kirjasto ei käytä näitä "ei tarvita ennen" -päivämääriä. En myöskään pysty täältä käsin poistamaan lukituksia varauksistasi, vaan sinun pitää itse tehdä se HelMet-verkkokirjaston kautta. Kirjaudu omiin tietoihisi, napsauta auki varauksesi, poista rastit "Lukitus"-ruuduista ja napsauta painiketta "Tallenna muutokset". Muutoin joudut tosiaan odottamaan kirjoja varauksiin merkittyihin päivämääriin (28.7. ja 8.8.13) asti.