Kemppisen blogissa oli joskus runo tai runonpätkä.

Kysytty

Kemppisen blogissa oli joskus runo tai runonpätkä: "Enkeli penteli ilmasa lenteli, tuulisa pilvisä hampaat irvisä, housup polvisa patalakki korvisa." Mistähän tämä mahtaa olla peräisin, ja onko siihen vielä jatkoa?

Vastaus

Vastattu

Loru näyttää olevan Anonyymin kommentoijan lisäämä.  En löytänyt tarkempaa lähdettä tai jatkoa lorulle. Ehkä suullista perinnettä?

Toivottavasti nimetön kommentoija lisää tähän vastaukseen lähteensä.