Kuka on säveltänyt ja sanoittanut laulun Kakstoista kurkea (tai Kaksitoista kurkea) ja onko Lappeenrannan kirjastosta mahdollista saada sen nuotit ja sanat?

Kysytty

Kuka on säveltänyt ja sanoittanut laulun Kakstoista kurkea (tai Kaksitoista kurkea) ja onko Lappeenrannan kirjastosta mahdollista saada sen nuotit ja sanat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaksitoista kurkea -kappaleen on säveltänyt Pedro de Pajaro (salanimi)ja Teuvo Nummela sekä sanoittanut Pertti Mäenpää.

Sanat ja nuotit löytyvät kirjasta: Suosituimmat nuotteina 3.