Otsikko
Onko mistään kirjastosta mahdollista löytää suomenkielisiä sanoja Felix Mendelssohnin Auf Flügeln des Gesangesiin?

Kysytty

Onko mistään kirjastosta mahdollista löytää suomenkielisiä sanoja Felix Mendelssohnin Auf Flügeln des Gesangesiin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanat ovat Heinrich Heinen, ja laulu on suomennettu nimellä Laulun siivin. Suomenkieliset sanat ovat mm. kirjassa Suuri toivelaulukirja 12, joka löytyy monesta pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastosta:

www.helmet.fi