Kuinka monta omakotitalon rakennuslupaa Oulun seutukunnassa on myönnetty vuonna 2005 ?

Kysytty

Kuinka monta omakotitalon rakennuslupaa Oulun seutukunnassa on myönnetty vuonna 2005 ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tilastokeskus kerää kuntien rakennusvalvontaviranomaisilta tietoa myönnetyistä rakennusluvista. Oulun kaupunginkirjastossa on Tilastokeskuksen julkaisu Myönnetyt rakennusluvat 2005, elokuu, mutta siinä on vain koko maata koskevat tiedot. Kunta- ja seutukuntatason tilastoista saa tietoa Tilastokeskuksen Oulun aluepalvelusta, sähköposti: oulu@tilastokeskus.fi, puhelin: (08) 535 1410, faksi: (08) 535 1430.