Kuinka Matti Rossi on suomentanut Shakespearen Henrik V -näytelmän kuuluisan lauseen "We few, we happy few, we band of brothers"? 4. näytös, 3. kohtaus,…

Kysytty

Kuinka Matti Rossi on suomentanut Shakespearen Henrik V -näytelmän kuuluisan lauseen "We few, we happy few, we band of brothers"? 4. näytös, 3. kohtaus, kuninkaan ensimmäisen puheen loppupuoli.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Matti Rossin suomennos kuuluu "meitä muutamia, näitä veljiämme".