Ketkä kaikki ovat ne ihmiset, joille Salattujen elämien tekijänoikeudet kuuluvat?

Kysytty

Ketkä kaikki ovat ne ihmiset, joille Salattujen elämien tekijänoikeudet kuuluvat?

Vastaus

Vastattu

Markkinointi & mainonta -lehden osoitteessa olevassa https://www.marmai.fi/uutiset/salkkari-varkaalle-rotos-kavi-kalliiksi/e8d999db-c44a-35aa-9a52-f185b3ae0910 jutussa mainitaan, että henkilö on tuomittu Salatut elämät -sarjan jaksojen levittämisestä ja MTV3:n oikeuksien loukkaamisesta. Emme pysty kuitenkaan sanomaan, mistä oikeuksista on ollut tarkalleen ottaen kyse. FremantleMedia Finland Oy on tuottanut sarjan, joten luultavasti sillä on oikeuksia myös hallussaan. Lisäksi esimerkiksi sarjaan musiikkia tai muita asioita tehneillä saattaa olla tekijänoikeuksia sarjassa esiintyviin asioihin.

Edellä mainituilla tahoilla on asioista luultavasti sopimuksia, joilla oikeuksia on luovutettu. Emme pysty kuitenkaan ottamaan kantaa niihin. Voit toki tiedustella asiaa tuotantoyhtiöstä, mutta tarkat tiedot saattavat olla liikesalaisuuksia. Osoitteesta https://www.fremantle.fi/yhteystiedot/ löytyvät yhteystiedot.