Otsikko
Luin ensimmäistä kertaa n. 2 vuotta sitten Geoffrey Huntingtonin Korppikartanon salat 1 ja 2. Odotin innolla, että pääsisin pian lukemaan myös kolmannen osan,…

Kysytty

Luin ensimmäistä kertaa n. 2 vuotta sitten Geoffrey Huntingtonin Korppikartanon salat 1 ja 2. Odotin innolla, että pääsisin pian lukemaan myös kolmannen osan, mutta sitä ei ole näkynyt, vaikka olen kaupoissa ja kirjastoissa sitä koittanut etsiä. Viimeksi kun siitä kyselin, englanninkielinen versio ei ollut vielä valmis, mutta olisiko se jo nyt ilmestynyt sekä suomennos siitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietokannoistamme ei löydy tietoa kirjasta. Voit kysellä sitä WSOY kustantajalta tällä lomakkeella http://www.wsoy.fi/index.jsp?c=/feedback&chapter=60