Otsikko
Olen juuri lukenut Geoffrey Huntingtonin Korppikartanon salat 1 ja 2 ja haluaisin todella lukea 3 osan josta mainittiin 2 osan lopussa. Itse olen yrittänyt…

Kysytty

Olen juuri lukenut Geoffrey Huntingtonin Korppikartanon salat 1 ja 2 ja haluaisin todella lukea 3 osan josta mainittiin 2 osan lopussa. Itse olen yrittänyt etsiä 3 muutamasta kirjastosta mutta en ole nähnyt sitä missään. Onko se ilmestynyt jo kirjastoihin ja onko se edes vielä valmis?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sarjan kolmas osa ei ole vielä ilmestynyt englanniksikaan. Kirjailijan kotisivulla http://www.sitestories.com/ravenscliff/ ei näkynyt olevan kuin katkelma kolmannesta osasta. Sivua seuraamalla saat varmasti tietää milloin kirja ilmestyy englanniksi. Suomenkielisen ilmestymiseen menee yleensä noin puolesta vuodesta vuoteen alkuperäisen ilmestymisen jälkeen.